Bite this!

Taas myöhänen aamu. Sentään sai nukuttua, mutta tänään pitäis pitää harjotteluesitys koulussa. KÖKKÖ. Mä en sitten yhtään nauti noista esiintymistilaisuuksista. Toivottavasti selviäisin ees vähä vähemmän hikisenä ja punasena sieltä ku yleensä. No ei, oon mä vähitellen jo koulun myötä oppinu hallitsemaan noita tilanteita, mutta eikös aina ole tervettä vähä jännittää?
Ehkä siks mä tänään puin jotain vähä leikkisämpää, ettei menis liian vakavaks tää touhu. Kauluspaita jäi nyt nurkkaan...
 Tää toppi oli kyl kesällä niin kiva. Aurinko paisto ja vesimelooni tirskui. Mums.

 BITE THIS..

Multa ei löydy tänään oikein mitään sanottavaa... Koska mulla olis jotain fiksua sanottavaa? Noh mutta nyt vähä nuudelipataa naamaan ja sitten esiintymään. Tässä vaiheessa voisin huutaa "ÄITIIIIIIII..."

Tunnisteet: