Blogin alku

Puolen vuoden ajan olen pyöritellyt mielessäni blogin aloittamista, mutta jostain syystä se on tuntunut niin vaikealta ja pelottavalta. Tätäkin kirjoittaessa tuntuu siltä, että "Apua, mitä mä teen? Lopeta se kirjoittaminen ja peru koko blogi!!" Ei mutta nyt rohkaistuin. Toivon, että joskus blogini löytää edes muutama lukija. Ja toivotaan myös, että kamera pysyy mukana, juttua ja ideoita riittää.

Mun kirpparilöytö, eli kilisevä yöpöydän valaisin.
Makuuhuoneen tv-tason kansi

Sisustuskirjallisuutta<3

Ikean peruskasvi. Taitaa olla ainoa, joka selviää mun käsittelyssä elossa.

Peili,joka ei ole löytänyt paikkaa. Se nojaa  seinää vasten. Kerkeääkö löytää paikkaa ennen uutta muuttoa? Tuskin.

Makuuhuoneessa oleva taulu. Värien sekamelska mustalla pohjalla. Tykkään kovasti. Hintaa taisi olla vaivaiset 20€

Mun uudet silmälasit. Voitin ne Lenswayn kisasta. Olen todella tyytyväinen niihin, vaikka niitä ei päässyt etukäteen sovittamaan.

Koululaukku odottaa jo valmiina huomista.

Muovinen söpö kynttilänjalka. Näitä nököttää kaksin kappalein makuuhuoneen ikkunalaudalla.<3

Syksy tulee halusin tai en...


Kirja odottaa yöpöydällä. Koska saan sen luettua? En tiedä.
Siinä oli pieniä maistiaisia. Katsotaan mitä keksin ensi kerralla kertoa ja näyttää.