Paikat kuntoon

Mua on pitkään häirinny ku meillä kissan "wc" on eteisessä. Ja kiva tulla kotiin, kun ensimmäinen asia minkä näät on kissan pissalaatikko. No nyt päätin et pakko saada tungettua se meijän pienen pieneen vessaan ku vähän järjestellään. Ja muutenkin halusin, että sisäänkäynti on siisti. Ei anna hyvää kuvaa asunnosta, jos siellä on jo eteisestä alkaen kaikki hyrskyn myrskyn. Musta kyllä tuntuu, et se oon minä, joka on meidän perheen sottapytty. Mut onneks tykkäänkin paljon järjestellä asioita. Siivoan tavarani oikeille paikoille kun haluan;)

Nyt vähän muutos kuvia eteisestä ENNEN ja JÄLKEEN.

ENNEN.....
 Kenkien säilytysjuttu tursuaa.....
 Kengät vinksin vonksin ja kissan hiekkis tiellä :/
 Hattuhyllylläkin kaikkea laatikkoa, huivia ja boksia.

JÄLKEEN.....
 Kenkähyllyn alapuolella oli matto, joka mureni. (joten heitin sen ominluvin roskiin)
 Kengät järjestelty,eikä vaan tungettu lokeroihin.
 Imuroitu, laitettu kengät siististi ja tosiaan vanha matto rodessa.
 Hattuhylly siistitty turhista.

 Lumilautaakin yritin hieman piilotella. Meillä niitä ei saa mitenkään kivasti esille, joten mä yritän piilottaa. P.S Haluisin maalata ton syvennyksen takaseinän jollain vähän tummemmalla sävyllä.
 Nyt muistin kuvata uuden/t pyyhkeet, jotka tuli H&M:n paketissa. Näitä tuli paketissa kaksi. Toinen meni vessaan vieraspyyhkeeksi ja toinen keittiöön käsipyyhkeeksi. Mä niin rakastan cupcakes kuvia ja niiden söpöjä värejä!
 Ihanasti pesupussit tursuaa taustalla ;>
WC/Kylpyhuoneen suihkuverho. <3 Marilyn Monroe ja Audrey Hepburn on kyllä mun fanituksen kohteita. Audrey kyllä voittaa niukasti;)

Tunnisteet: