Paikat kuntoon

Mua on pitkään häirinny ku meillä kissan "wc" on eteisessä. Ja kiva tulla kotiin, kun ensimmäinen asia minkä näät on kissan pissalaatikko. No nyt päätin et pakko saada tungettua se meijän pienen pieneen vessaan ku vähän järjestellään. Ja muutenkin halusin, että sisäänkäynti on siisti. Ei anna hyvää kuvaa asunnosta, jos siellä on jo eteisestä alkaen kaikki hyrskyn myrskyn. Musta kyllä tuntuu, et se oon minä, joka on meidän perheen sottapytty. Mut onneks tykkäänkin paljon järjestellä asioita. Siivoan tavarani oikeille paikoille kun haluan;)

Nyt vähän muutos kuvia eteisestä ENNEN ja JÄLKEEN.

ENNEN.....
_9302276.JPG
 Kenkien säilytysjuttu tursuaa.....
_9302277.JPG
 Kengät vinksin vonksin ja kissan hiekkis tiellä :/
_9302278.JPG
 Hattuhyllylläkin kaikkea laatikkoa, huivia ja boksia.

JÄLKEEN.....
_9302279.JPG
 Kenkähyllyn alapuolella oli matto, joka mureni. (joten heitin sen ominluvin roskiin)
_9302280.JPG
 Kengät järjestelty,eikä vaan tungettu lokeroihin.
_9302281.JPG
 Imuroitu, laitettu kengät siististi ja tosiaan vanha matto rodessa.
_9302282.JPG
 Hattuhylly siistitty turhista.
_9302283.JPG

_9302284.JPG
 Lumilautaakin yritin hieman piilotella. Meillä niitä ei saa mitenkään kivasti esille, joten mä yritän piilottaa. P.S Haluisin maalata ton syvennyksen takaseinän jollain vähän tummemmalla sävyllä.
_9302285.JPG
 Nyt muistin kuvata uuden/t pyyhkeet, jotka tuli H&M:n paketissa. Näitä tuli paketissa kaksi. Toinen meni vessaan vieraspyyhkeeksi ja toinen keittiöön käsipyyhkeeksi. Mä niin rakastan cupcakes kuvia ja niiden söpöjä värejä!
_9302286.JPG
 Ihanasti pesupussit tursuaa taustalla ;>
_9302287.JPG
WC/Kylpyhuoneen suihkuverho. <3 Marilyn Monroe ja Audrey Hepburn on kyllä mun fanituksen kohteita. Audrey kyllä voittaa niukasti;)

Tunnisteet: