Esittely jatkuu.. vol 4.

Nyt en esittele kokonaan meidän keittiötä, vaan ensiksi vain ns. ruokailutilan. Nyt mua ehkä harmittaa vähän ettei oo ikkunassa jotkut kivat jouluverhot. Noi marimekon värikkäät tuo liikaa kesän mieleen. Mut siis tossa näkyy jo aikaisemminkin postattu valaisin, joka on kyllä yks lemppareista! Eikä ole hinnalla pilattu. ;)
IMG_2833.JPG
Pöydällä uusi joululiina! Vanha siirtyi olohuoneeseen.
Pentikin ihana malja pöydällä, joka tuparilahja myös.
Ikkunassa ihana enkelivalo, joka ei vaan nyt kovin hyvin erotu :s

IMG_2834.JPG
Lähempää Pentikin maljaa sekä kaitaliinan kuosia. Ihanan talvinen!

IMG_2836.JPG
Hapsuja.

IMG_2837.JPG
Uusi pöytä! Ei ihan lemppari, mutta parempi kuin entinen kahden istuttava.
Valkoistahana minä olisin halunnut;)
Mutta mun rahapussi ei osallistunut tuon ostoon, joten olin sitten hissun kissun!
Mun ihana mukiteline ei oo vieläkään seinällä. yhyy.
Aatoksi tahdon sen seinälle piste!

Tunnisteet: ,