Joulupukin tuomisia.

Ajattelin esitellä teille muutaman joululahjoistamme. Eikä nämä ole missään paremmuus järjestyksessä ;)

Ensimmäisenä esittelyssä Dolce Gusto Piccolo! Mä jäin kyllä heti koukkuun tämän laitteen jääteehen. Tullu jo "muutama" hassu kupillinen sitä juotua. Pääasiassahan tällä voi tehdä erilaisia erikoiskahveja, mutta minä en niistä niin välitä! Mutta poikaystävän suun mukaisia ne ainakin on. Todella kätevää, nopeaa ja hyvää. Laitettiin jo heti tilaukseen lisää näitä makuja. 

Tässä on juuri tekeillä jäätee, vaikka tuon vaahdon takia näyttääkin ihan joltain kaakaolta tai kahvilta.

Tässä kokeilupaketti sekä kolme muuta makua! Mun ykkönen on jäätee! Pitäis viel ihan normikaakaota kokeilla tosta testipaketista.

Jouluista musiikkia oli saatava. Iskähän sitten toiveeni toteutti. Levy on musta ihana, mutta osa kappaleista on aika haikeita. Jos kaipaa joululaulu rallatuksia, niin tämä ei ole oikea levy siihen tarkoitukseen. Musta tää on vaa jotain niin ihanaa. Hei mummo- kappale taitaa kuulua lemppareihini! Sekin hieman haikea kylläkin. Lahjaksi siis sain Suvi Teräsniskan Tulkoon Joulu- levy.


Poikaystävän kummeilta saatiin ihana Finlaysonin pyyhesetti. 2kpl kylpypyyhkeitä sekä 2kpl käsipyyhkeitä. Molemmissa oli yksi valkoinen ja toinen musta. Tykkäsin näiden pyyhkeiden tyylistä kyllä kovasti. Ainoa huono puolihan tuossa valkoisessa on se, että siinä kyllä kaikki lika näkyy! No mutta pyykkikone sitten laulamaan!


Mulla on täällä uudessa kodissa aina niin kylmä. Ensimmäistä kertaa asuu taas maantasolla, niin eron kyllä huomaa. Nyt huonosta verenkierrosta kärsivät jalat saivat lämmikettä äidiltä. Vihaan pitää sukkia jalassa, joten nämä on paljon kivemmat, pehmeämmät ja söpömmät. Näissähän melkein voisi yleisillä paikoilla kävellä;)

Tossujen merkkinä siis Esprit.

Veljen perheeltä saatiin ihanat talviaiheiset lakanat. Näissä on parasta tietenkin se, että on taas ajateltu minun värimaailmaani. Harmaat asiat kelpaavat minulle ;) Näissä lakanoissa on teemana laskettelu ja Viivi ja Wagner. Mun lempisarjakuva! Joten nääkin aika osuva lahja. Ite oon niin jotenki jumittunu marimekon geometrisiin yms kuvioihin, joten en varmaan ite olisi osannut ostaa tämmöstä leikkisämpää. :) Ja mukavilta nuo lakanat tuntuukin!

"Havuja prkule!"

Anopilta sain lahjaksi ihanan taulun. Kehykset oli just mun tyyliset. Hieman koristeellisuutta ja värinä valkoinen ;> Kuvat oli sitäkin paremmat. Isoimpana oli mun mies ja kissa<3 Toi on niin ylisöpö kuva. Ja pienenä alareunassa on pelkästään kissasta kuvia. Tää oli kyl kans yks lempparilahja,ku molemmat niin söpönä kuvissa!

Siinä vähän uusia lakanoita ja taulukin komeilee seinällä!

Ja sain poikaystävältä mun toivoman haalariasun!<3 ihanaa. Mä en koskaan enää pue mitää muuta päälle. Joulusta asti oon istunu toi asu päällä. Se on vaa niin ihana, rento ja lämmin. Mitäköhän mä sit teen ku joudun lähtemään kouluun ja tätä ei voi pukea päälle?
Muita lahjoja mm oli kaksi ihanaa muumilautasta. Ne on pesukoneessa pestävänä, joten unohdin kuvata ne!

Tunnisteet: , ,