Löytöjä, suurta inspiraatiota ja parasta seuraa.

Maanantaipäivä alkoi aikaisin. Ensimmäisenä herättyäni avasin tietokoneen ja selasin blogeja taas nokka ruudussa kiinni. Inspiraatio sisustusta kohtaan on nyt katossa asti. Ehkä se on jo mennyt katosta läpi. Lähdimme äitini kanssa sisustuslöytö kierrokselle joka alkoi kirpputorilta ja päättyi k-rautaan. Väliin mahtui monta sisustusliikettä. Löytöjä tuli tehtyä ja niistä esittelen kohta osan! Pari sisustusjuttua jää odottamaan, jotta saan kokonaisuuden niistä valmiiksi.

Nauttikaa!

Paras ostos ja löytö ikinä! Kiitos äiti!
Valokirjain. Hymy korvissa kannoin kassia kotiin, ja mietin kuinka kivalta se näyttää kotona!
Noh ylläri, mieheni ei ollut ihan samaa mieltä, mutta antoi sen olla. Naisilla vaan on ylivoima tämmöisissä jutuissa! <; Tähän pitäisi vielä hankkia valo. Se on siis mietintä myssyn alla!
Onnellinen olen.
Olenko?
Ollaan onnellisia.
Olisitko?

Olisikohan kirjaimen sittenkin pitänyt olla R?
Rakkautta ensisilmäyksellä, valokirjaimeni!
Noh toinen löytö oli K-raudasta ja hintaa oli n. 19e. Eli makuuhuoneeseen matto, jota olen kaivannut pitkään. Siniharmaa-valkoraidallinen matto koristaa nyt makuuhuonetta. On kivaa kun varpaat osuu ensimmäisenä mattoon, eikä kylmään lattiaan. Makuuhuoneen sisustus tuntuu nyt paljon kodikkaammalta ja täyteläisemmältä!
Mua mietityttää noi vaaleanpunaiset tyynyt edelleen.
Liian tyttömäiset.
Onneksi hinta ei päätä huimannut

Voi kun se suoristuisi nopeasti!
Pitäisi ostaa uusi päiväpeitto, joka olisi oikean kokoinen!

Marimekon purkit siirtyi olohuoneesta makuuhuoneeseen tuomaan väriä. En tykkää liian valkoisesta, vaikka valkoista rakastankin värinä!
Mä olen niin fiiliksissä tästä päivästä. Huomenna pitäisi mennä lautailemaan, mutta mä haluisin vaan sisustaa<3

Tunnisteet: , ,