Jalat ne mua kiinnostaa.

Pyöreä sohvapöytä on houkutellu mua jonku aikaa. 
Heh, aina mä keksin jotain mikä olis kivaa meidän kotona.
No mutta kun mä olen niin hurahtanut pinnatuoleihin, niin olenpas sitten löytänyt ihan pöydän, joka sopisi tuolieni kanssa.
Meillähän on siis tällä hetkellä se Ikean perus Lack-pöytä, joka on tuunattu.
Onhan se ihan kiva, mutta se taitaa löytyä jokaisen kodista.
Tämä "uusi" pöytä ei ole kuin 59e ja Ellokselta.
Siis mitä?
Ellokselta?
En uskonut sieltä löytäväni enää kivoja sisustusjuttuja, mutta niin ne ajat muuttuu.

Pöydässä on kivaa muodot, eli sorvatut jalat ja pyöreä kansi.
Tuossa on yhdistynyt moderni ja vanha.
I like.

Huonoa tuossa on ettei ole alatasoa,mutta siksi tuo kahden eri kokoisen yhdistäminen olisi mainiota.
Hinta nousee,mutta onhan toi aika hieno!

Näen silmissäni Fanett-tuolini ja tuon pöydän vierekkäin!
Sehän olisi varmasti rakkautta ensisilmäyksellä!


Tunnisteet: